Παρασκευή, Δεκεμβρίου 15, 2006

Απάντηση Άγιου Βασίλη


Γεια σου αγαπημένο μου παιδί..Από μικρούλι σε θυμάμαι,όλο να ζητάς.Τι κακομαθημένο έλεγα..Και βλέπω δεν άλλαξες και πολύ.Και ποιος αλλάζει τον παιδικό του χαρακτήρα να μου πεις;Ελάχιστοι..Λοιπόν φέτος δεν έχει δώρο αν και πολύ θα το ήθελα.Ξέρεις, όλα αυτά τα χρόνια με δανεικά έκανα το ταξίδι μου τη νύχτα που μοίραζα τα δώρα.Και φέτος οι τράπεζες δε μου δίνουν άλλο δάνειο.Οι πιστωτικές είναι χρεωμένες κάργα, οπότε καταλαβαίνεις ότι όχι μόνο δώρα δε θα πάω στα παιδιά σαν και του λόγου σου, αλλά ούτε πετρέλαιο έχω να ταίσω τους ταράνδους μου, τόσο ψηλά που έχει φτάσει πάλι το μπρεντ με τις ακολασίες να τις πω; του πλανητάρχη στο Ιρακ αλλά κιαλλού.Φέτος τα ξωτικά μου δουλεύουν σε άλλες φάμπρικες και περιμένω με τον κόπο τους να μαζέψω για του χρόνου..Τώρα θα μου πεις Άγιος είμαι, κάτι θα σκεφθώ.Δεν ξέρω,ίσως και πάλι στο παραπέντε, η coca-cola μου αναννεώσει την χορηγία της όπως συνηθίζει τα τελευταία χρόνια...Σε φιλώ και σε χαιρετώSanta-clauss

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό με την γνωστή εταιρεία έχει παρατραβήξει! Πλήρης η οικειοποίησή του ! Σιχάθηκα ήδη τη διαφήμιση που παίζει αυτόν τον καιρό!
Μια μούντζα να μας ρίξει ο Άγιος από κει που είναι( λέμε τωώρα)να ΄ρθουμε στα ίσα μας!
Συγγνώμη για το σχόλιο-σεντόνι, Θεόφιλε!

renata

theofil είπε...

Μία από τα ίδια..
Εξού και το post συναδέλφισσα.
Τι λέμε αλήθεια στα παιδιά όταν μας ρωτούν για τον άγιο;Τους μιλάμε για τον αληθινό Άγιο τον εκ Καισαρείας προερχόμενο έτσι;

theofil

fight back είπε...

Xaxa με συγχωρεις που γελαω με την κατασταση σου αλλα ο αγιος σε κοροιδεψε. Μαλλον θελει φοβερα.
Ιδου τι μου εστειλε εμενα:

"Λοιπον αγορινα μου το δωρο σου σε περιμενει στη Μαρινα Φλοισβου, το κοτερο 30μ οπως ζητησες, στο φακελο θα βρεις και τα κλειδια. Οτι αλλο θελεις μη διστασεις να επικοινωνησεις, για σενα δουλευω και off-season.
Φιλια, μπιλ"

Το μυστικο μου φυσικα δε στο αποκαλυπτω

Theofil είπε...

Βρε τον ατιμούτσικο.Λες;
Τι να πω..Διακρίσεις και εδώ..Και από τους αγίους..Δεν έχουν το Θεό τους...
Τουλάχιστον fight back θα με κάνεις καμία βόλτα με το κότερο;
Πάντως μεταξύ μας δεν ξέρω κανένα κότερο που να χωράει σε σάκο..Εκτός κι αν είναι τηλεκατευθυνόμενο!!

fight back είπε...

Read between the lines my friend
Αγιος Βασιλης = sport Billy

Theofil είπε...

Μάλιστα ο άγιος σπορ και μάλιστα cabrio!
Είσαι ήρωας από άλλο πλανήτη!

Ποιος είμαι...